Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Upozornění Agro Liboměřice - SLINTAVKA KULHAVKA
1
Kalendář akcí v Železnohorském regionu - duben 2025
2
Bojanoviny - duben 2025
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
Psí detektiv
15 16 17
Sederová večeře - 17.4.2025
Kuřice Bromová
18
Vinařství Holánek 18.4.2025
19
Velikonoční jarmark - Seč - 19.4.2025
Velikonoční pochod na Monaco u Slatiňan - 19.4.2025
20
21 22 23 24 25
Roládobraní - 25.4.2025
26
Sběr nebezpečného a velkoobjemového odpadu 26.4.2025
27
Přednáška MUDr. Milan Trojánek
28 29 30 1
Lidovecký májový výšlap - 1.5.2025
2 3 4
Koncert souboru Musica Florea v evangelickém kostele v Hradišti u Nasavrk
Drobečková navigace

Úvod > Úřad Městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: bojanov@bojanov.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Bojanov
Bojanov 18
538 26 Bojanov

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí 8:00 - 10:30 11:00 - 17:00
Středa 8:00 - 10:30 11:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)